Office 365

Med Office 365 er dine Office-programmer og -filer altid tilgængelige og opdaterede. Uanset om du arbejder online, offline, fra din pc, Mac, smartphone eller tablet, kan du finde det, du skal bruge, når du skal bruge det.

Hent de allernyeste versioner af bl.a. Word, Excel, og PowerPoint til dine yndlingsenheder, og arbejd med dine filer, selv når du er offline.

Business Essentials
kr. 31,50 bruger/måned
Indeholder Office-programmerne

Ikke inkluderet

Denne plan fungerer sammen med den nyeste version af Office, Office 2013 og Office 2011 til Mac.

Indeholder tjenesterne

Mailhosting med 50 GB postkasse og brugerdefineret domæneadresse
Skrivebordsversioner af Office-programmer: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote (samt Access og Publisher – kun til pc)
Webversionerne af Word, Excel, PowerPoint og Outlook
Kun fem telefoner og fem tablets


Fillagring og -deling med 1 TB OneDrive-lagerplads
Intranet for hele virksomheden samt teamwebsteder med SharePoint
Onlinemøder og videomøder med op til 250 deltagere Værktøjstip om Skype for Business-kompatibilitet
Hub til teamwork, der forbinder dine teams gennem Microsoft Teams
Skab gode kunderelationer med Outlook Customer Manager
Administrer virksomheden bedre med Microsoft Bookings
Administrer opgaver og teamwork med Microsoft Planner
Maksimale antal brugere: 300
Business
kr. 65,80 bruger/måned
Indeholder Office-programmerne

Access kun til PC

Indeholder tjenesterne

Mailhosting med 50 GB postkasse og brugerdefineret domæneadresse
Skrivebordsversioner af Office-programmer: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote (samt Access og Publisher – kun til pc)
Webversionerne af Word, Excel, PowerPoint og Outlook
Kun fem telefoner og fem tablets


Fillagring og -deling med 1 TB OneDrive-lagerplads
Intranet for hele virksomheden samt teamwebsteder med SharePoint
Onlinemøder og videomøder med op til 250 deltagere Værktøjstip om Skype for Business-kompatibilitet
Hub til teamwork, der forbinder dine teams gennem Microsoft Teams
Skab gode kunderelationer med Outlook Customer Manager
Administrer virksomheden bedre med Microsoft Bookings
Administrer opgaver og teamwork med Microsoft Planner
Maksimale antal brugere: 300
Business Premium
kr. 78,70 kr. bruger/måned
Indeholder Office-programmerne

Access kun til PC

Indeholder tjenesterne

Mailhosting med 50 GB postkasse og brugerdefineret domæneadresse
Skrivebordsversioner af Office-programmer: Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote (samt Access og Publisher – kun til pc)
Webversionerne af Word, Excel, PowerPoint og Outlook
Én licens dækker fuldt installerede Office-apps på fem telefoner, fem tablets og fem pc’er eller Macs pr. bruger
Fillagring og -deling med 1 TB OneDrive-lagerplads
Intranet for hele virksomheden samt teamwebsteder med SharePoint
Onlinemøder og videomøder med op til 250 deltagere Værktøjstip om Skype for Business-kompatibilitet
Hub til teamwork, der forbinder dine teams gennem Microsoft Teams
Skab gode kunderelationer med Outlook Customer Manager
Administrer virksomheden bedre med Microsoft Bookings
Administrer opgaver og teamwork med Microsoft Planner
Maksimale antal brugere: 300
Tilvalgs produkter
Office 365 Exchange Online Backup Kr. 25,00 bruger/måned
Office 365 Sharepoint & OneDrive for Business Backup Kr. 25,00 bruger/måned
Azure Information Protection Plan 1 Kr. 12,60 bruger/måned



Sikkermail med Office 365

E-mails er i udgangspunktet en usikker kommunikationsform, da alle kan læse med hvis de har adgang til forsendelsen.

Dette ændre dog ikke på at e-mails stadig er den form for kommunikation, der er altafgørende for virksomheder den dag i dag. Fra 1. januar 2019 er der kommet nye krav om kryptering af e-mails der indeholder personoplysninger, derfor er det nu endnu mere vigtigt at vælge en løsning der virker i daglig dagen.

Microsoft tilbyder en krypterings løsning som overbygning til Office 365, og her for brugeren en løsning der altid virker og til med er nem at benytte.

Hvordan virker det?

Office365 Message Encryption (OME) virker ved at der opsættes overordnede regler for læsning og kryptering af mails direkte via Office 365 platformen. Eksempelvis kan der være en regel der krypterer alle mails sendt til en specifik modtager eller når et bestemt ord bruges i emnefeltet. Det er også muligt at tage stilling til kryptering manuelt ved afsendelsen af mailen.

En fordel ved OME er at der ikke stilles krav til modtagerens styresystem, e-mail klient eller mail løsning, hvilket gør den utroligt fleksible.

Hvad koster det?

OME kræver som udgangspunkt en Office365 bruger licens der indeholder Exchange Online (f.eks. Business Essentials eller Business Premium), her til skal der lægges en Azure Information Protections licens som koster kr. 12,50 pr. måned. Licensen tilkøbes kun de brugere som har behovet for at sende sikker mail.

Book et uforpligtende konsulent besøg

Står din virksomhed for at skulle udskifte dele af dennes IT, eller ønsker du bare at vide mere om vores services, så bestil et konsulent besøg og hør hvad BudgetIT kan tilbyde.

Ring på telefon: +45 44 22 00 02, eller udfyld formularen til højre og tryk send.

Så vender vi tilbage hurtigst muligt.




* skal udfyldes